Flyttkaosma. Kaosma i största allmänhet, fast liksom i balans..

Hej hej hallå.
Alltså, jag har liksom inget internet hemma hos mig än, som sagt är det lite kaos. Kreativt kaos. Kaos på ett bra sätt och därav balansen. Det är nämligen lite så att en stor del av mig trivs i kaos så länge det inte är bara jobbigheter. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, gamla ljuva Tyresö helt enkelt! Här har vi internet så jag passar på. Nu är jag inne på den tredje veckan på skatteverket, och det är så otroligt skönt att det är över där nu snart. Kanske måste sluta tidigare då deklarationer verkar ta slut(!). Fast det är ju lite dumt då jag inte får alla pengar jag behöver inför sommarlovet.... Dags att sälja lite fonder? Jah man!
I vilket fall. Jag har verkligen överlevt skatteverket, har träffat människor där som har förgyllt ett annars trist skatteverk.
Hinner inte träffa alla jag vill hinna träffa, hinner inte göra allt jag borde göra, men vet ni vad.
Det löser sig,
för det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0