Dog och återuppstår. Om ett tag.

Helst av allt i världen vill jag inte prata om det. Så jag låter bli, jag kan dock kort och gott bara nämna att min tillvaro inte kommer vara så kvalitativ de tre närmsta veckorna.
För att förklara: mitt nya jobb är.så.tråkigt
Kommer leva på kaffe, det finns en kaffeautomat. Vilket nog är det enda positiva när jag försöker tänka på det. Något över huvud taget positivt alltså.
Häromveckan sprang jag runt på operan och sjöng sånger i stil med länge leve livet men det lär ni inte få höra på ett tag.
Jag återuppstår väl någon dag i juni. Ljuva juni. Herre vad jag längtar.
För övrigt har jag denna vecka tänkt på:
  • Att jag är en fantastiskt oklar människa, men ibland är det faktiskt riktigt underhållande. Framförallt väldigt spännande.
  • Att solen ger mig spring i benen.
  • Att jag gillar plastpåsar som blåser i vinden.
  • Att de föredetta alvedon-cyklarna som man kan cykla runt på i stockholm är duktigt najs!
  • Att jag har en egen lägenhet som jag kan flytta till när jag vill nu.
  • Att jag är glad för att jag kom in på Ågestas Afro-linje på sång.
  • Att jag har haft en riktigt fin sista helg i livet (på tre veckor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0