Vårsol


Idag har jag välkomnat våren med öppna armar, en kopp kaffe och min bästa Thilda.
Jag insåg verkligen att det är vår nu tack vare mina prismor som kastade solkatter över min nydekorerade vägg, ett bättre uppvaknande är svårt att tänka sig! Speciellt eftersom att det inte varit solkatter på min vägg sedan typ ett halvår tillbaka.
Ja, min vägg. Den är så himla mycket! och nu har jag tagit ner allt, sparat en del och satt upp en del igen. Nu finns det till och med rum för nya foton, nya texter, nya bilder.
Ny inspiration, ny motivation, nya idéer, ny vilja.
Nu sitter jag här med tusch och bra musik i väntan på Robin och tänker på att jag älskar när det är grus på gatorna i stockholm. Verkligen älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0