Skulptur Macotek MÅns Robin Julle Övningskörning Sång och gud vet allt!

Torsdagar. Jag har sagt det förr och jag kan säga det igen...
Jag ÄLSKAR torsdagar.
Blev idag klar med porträttet av vår fina modell Anna på skulpturen.
Vi har jobbat med detta totalt 12 timmar, och här är resultatet.
Anna alltså färdig. Jenny jobbar på sin skulptur som pryder bakgrunden.
På Macoteket hade Robin och Måns en del för sig så jag kikade lite på några iPads. Det hade tydligen Robin gjort innan mig...
När jag upptäckte det skrattade jag.
Sedan skrattade jag ännu mer då jag träffade en sliten och trött men ack så glad och fin Julle.
Pratade musik och utbildningar, livet och kärlek och allt sådant som ska diskuteras i dessa tider. Himla bra var det! Jag blir alltid så lugn i hela mig när jag träffar den lilla multiesteten. Fint!
Har övningskört med far min i ca 2 timmar... Ska ha körkortet till sommaren... De bara är så!
Nu ska jag slå ihop något med leran jag tog hem från skolan och titta klart på Tracys hämnd, en serie från 80-talet.
Helt.Jävla.Underbart
Gud vilket "bloggigt" inlägg.. Jaja!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0