Som en dröm

Det är så skönt att kunna andas igen!
Det är så det känns.
Efter gårdagens nationaldagsvaka på Calles fantastiska balle på gröfvre tog jag mig imorse upp halv nio för att köpa frukost åt mig och en vän. Bussen till fridhemsplan, 300 kronor fattigare men vilken frukost!
Hejdå till Philip som åker på tågluff i dryga 2 månader! Gossen har för övrigt kommit in på en läkarlinje i gdansk vilket är dötufft men sorgligt, tråkigt att inte få se hans bruna nuna på så många år. Man får väl åka och hälsa på helt enkelt.
Själv taggar jag inför min egna lilla tågluff med sofieB och eventuellt Annka! kommer bli dödant!
Om ca två veckor sticker jag till Korsika med bland annat den lilla pojken på bilden. Den goa lilla pojken på bilden.
Alltså, en sak. Jag saknar familjen, faktiskt! Så det ska bli himla skönt att åka iväg ett tag med de märkliga människorna.
Om någon är sugen på att känna sig lite mentalt frisk så kan ni kolla upp Aphex Twin på youtube. Måste vara något fel på mannen, men han är ta mig tusan ett geni.
Japp, jag sa det, Windowlicker är fet!
Nu är det tokstädning av lägenhet som ligger på agendan, bror med flickvän och brorsson kommer på besök och allt måste vara
PERFEKT
Typ som en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0