Kommer nog aldrig att bli rik, men det blir som det blir

Nu var det ett tag sen sist. Snön försvann (till slut), vädret blev lite intetsägande och humöret likaså.
Men hej! Nu är det varmt och solen skiner och saker och ting har verkligen löst sig. Det gör de alltid.
För det första så flyttar jag hemifrån om dryga två veckor.
För det andra ska jag på arbetsintervju imorgon för ett heltidsjobb i ca 3 veckor. Kanske mer. Detta skulle betyda att jag slipper jobba i sommar och det mina vänner, är möjligtvis det bästa sedan.. Jag vet inte vad!
Den senaste tiden har jag funnit glädje och lycka i väl spenderade dagar med de finaste av vänner, solsken, roliga utekvällar och öronbedövande skrattanfall.
En vecka kvar av kursen nu. Det är tråkigt. Jag kommer sakna mina underbara lärare.
Men förhoppningsvis träffar jag nya personer som kan inspirera mig och mitt kreativa kaos i framtiden!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0